محصولات

چراغ ال ای دی

چراغ ال ای دی برای صرفه جویی و نوردهی بیشتر

چراغ ال ای دی ، ابتکاری فوق العاده در صنعت روشنایی

چراغ ال ای دی یک حرکت نوآورانه به سمت جهانی شدن است و در حال حاضر در تمامی صنایع کاربردی از جمله خانه ها ، ادارات ، فضاهای باز و حتی خودروها استفاده می شود . این محصولات در مقایسه با چراغ های رشته ای سنتی که اکثرا از نور فلورسنت استفاده می کنند ، مزایای بیشتری دارند .

چراغ ال ای دی (LED)

چراغ ال ای دی (LED) یک نمونه جدید از تکنولوژی های نورپردازی است .  این فناوری نور پردازی که از نور الکترولومینسانس برخوردار است . توانسته است نظر تمامی افراد را به خود جلب کند و  در صنعت روشنایی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد .

صرفه جویی

از مزایای اصلی چراغ ال ای دی می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد . این نوع از منابع نوری نسبت به چراغ های قدیمی مصرف کمتری دارند . حتی در برخی موارد می توانند تا ۸۰ درصد انرژی را کاهش دهند . این موضوع نه تنها برای خانواده ها و کسانی که از این نوع چراغ ها در خانه ها یا محل کار استفاده می کنند . بلکه برای جوامع و صنایع نیز اهمیت بسیاری دارد .

محیط زیست

صرفه جویی بزرگ در مصرف انرژی به علاوه حفاظت از محیط زیست از جمله مزایای بارز این فناوری جدید می توان نام برد . با توجه به اینکه در دنیای امروزی مدیریت مصرف در زندگی روزمره امری بسیار مهم می باشد . چه از نظر هزینه و چه از نظر کمک به آیندگان . این تکنولوژی در این امر نقش بسیار پر اهمیتی را ایفا کرده است . برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کاهش هزینه و صرفه جویی پیشنهاد میکنیم این مقاله رو حتما مطالعه کنید .

طول عمر

همچنین ، دوام بسیار بالا نیز یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد چراغ ال ای دی است . این نوع روشنایی دارای عمری طولانی هستند و معمولا تا ۵۰٬۰۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰ ساعت خدمت می کنند . در حالی که چراغ های رشته ای در حدود ۴ تا ۵ هزار ساعت بوده است و این یک مزیت مهم محسوب می  شود . این نکته باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های تعمیر و نگهداری مرتبط با چراغ ها می شود . همچنین ، دوام بالا به این معنی است که نیاز به تعویض مکرر به حداقل خواهد رسید . این امر در عملکرد بهتر نورپردازی و کاهش مصرف مربوط به جایگزینی چراغ ها تاثیر مستقیم دارد . مزیت مهم دیگر دستمزد کمتر برای تعمیر می باشد .

تنوع نور

چراغ ال ای دی معمولا با رنگ های نوری متنوعی عرضه می شوند . که قابلیت ساخت تابلو ها و نمایشگرهایی با رنگ های زیبا فراهم می کند . در واقع ، این دانش فنی برای استفاده های خلاقانه و زیبا مورد استقبال قرار گرفته است . در تبلیغات و تزئینات مختلف بسیار کارآمد هستند . همچنین ، قابلیت کنترل تمامی جنبه های روشنایی از جمله درجه نور محیط ، رنگ و الگو در چراغ ال ای دی وجود دارد که این امر می تواند منجر به رقابتی موثرتر با چراغ های رشته ای شود .

محیط کاربری

با توجه به تنوع رنگی بالای چراغ ال ای دی و با توجه به محیط کاربری که در آن از این فناوری استفاده می شود ، می توان به رضایتمندی کاربران آن محیط اشاره داشت . خواه این محیط کاربری خانگی باشد و یا این محیط مربوط به کسب و کار یا محیط های صنعتی باشد . طبق تحقیقات صورت گرفته این تنوع و استاندارد سازی نور در محیط باعث رضایتمندی بیشتر مصرف کنندگان در آن محیط شده و کیفیت و راحتی را به شدت افزایش می دهد .

بهداشت چشم

همچنین، چراغ ال ای دی از نظر بهداشتی بسیار مطمئن هستند . چراغ های رشته ای از سرگردانی نور و تابش های فرابنفش برخوردارند که می تواند در طولانی مدت عوارضی مانند خستگی چشم ، سردرد و حتی کاهش بینایی را به دنبال داشته باشد . اما در مقابل ، چراغ ال ای دی از تابش خطی استفاده می کنند و این به معنی کاهش خطرات بهداشتی است و منجر به تجربه بهتری در استفاده کنندگان می شود.

مقاومت

اين نوع چراغ ها در لرزش و شوک داراي مقاومتي بسيار بالایی هستند . اين خاصيت باعث مي شود که مناسب براي کاربردهايی مانند روشنایی خارجی و در فضاهایی که نیاز به استفاده از چراغ های مقاوم باشد ، باشند.

در نسل گذشته چراغ های فلورسنت با روشن و خاموش کردن چراغ ها به مرور زمان از میزان شدت نور درمحیط کاسته می شد و با توجه به میزان انرژی مصرفی بازدهی مناسبی نداشتند . اما این امر در چراغ ال ای دی با کیفیت خوب اتفاق نمی افتد و این نوع فناوری تا پایان عمر از افت نور بسیار کمی برخوردار است .

آینده روشنایی

چراغ ال ای دی ، ابزاری پیشرفته و همه فن حریفی است که به منزله آینده صنعت روشنایی است . با مزایای قابل توجهش ، کاربرد های متنوع و دسترسی آسان در بازار ، قطعاً این فناوری در سال های آینده به شدت پرطرفدار خواهد شد . با عبور از مرزهای قدیمی و ورود به دنیایی پر از روشنایی و خلاقیت ، چراغ ال ای دی تمامی انتظارات را می تواند پاسخگو باشد و بیش از انتظارات ما عمل خواهد کرد .

اطلاعات بیشتر

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

جهت بازگشت به صفحه اصلی اینجا کلیک کنید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 14 =